1. Bestilling hos Tilini


Når vi har mottatt bestillingen din, vil du motta en bestillingsbekreftelse pr. e-post. En bestilling kan i noen tilfeller avslås fra oss. I dette tilfelle er det fordi varen ikke lenger er tilgjengelig på vårt lager. Dersom varen ikke kan leveres vil du ikke bli fakturert eller belastet for dette.

2. Sending og levering


Leveringen av varen du har bestilt skjer normalt innenfor 1-3 virkedager. Varen sendes med Posten Norge/ Bring, og kan ankomme ditt lokale postkontor, post i butikk, eller direkte i din postkasse. Tilini står ikke ansvarlig for evt. forsinkelser hos fraktleverandør, men er behjelpelig med å spore opp pakken dersom den skulle være forsinket. Ved levering på døren med Bring, blir du belastet kr. 129,- i fraktkostnader. Ellers er det fri frakt.

3. Betalingsvilkår


Mva 25% inngår i alle priser. Du blir ikke belastet for andre kostnader enn det som står opplyst på bestillingsbekreftelsen du mottar fra oss pr. e-post. Du kan velge å betale med PayPal, Klarna, Visa, MasterCard, faktura eller delbetaling i kassen.

4. Gavekort og rabattkode


Dersom du har et gavekort eller en rabattkode må du tilføre denne i kassen.

5. Frakt


Alle varer leveres fraktfritt i Norge. Kunden må selv betale for retur.

6. Angrerett og retur


Du har alltid 14 dagers angre- og returrett. Dette gjelder fra den dagen du mottok varen. Dersom du ønsker å returnere eller bytte varen til en annen vare, farge eller størrelse, må den være postet senest 14 dager etter at du mottok den. Angrerett-/returskjema, som ligger i pakken, må fylles ut og returneres sammen med varen. Ved retur kan ikke varen være brukt og alle merkelapper skal henge på.

7. Reklamasjon


Eventuelle feil eller mangler på varen skal oppgis så snart du har oppdaget feilen. Kontakt oss via epost: [email protected] eller
ring oss på telefon: +47 94 86 27 71